2011. október 3., hétfő

Kezdődik az edzés

Kiolvastam a könyvet, olyan motiváció van bennem, mint még soha.
Alig várom hogy elkezdjem az edzést...

A könyv 6 gyakorlatra bontja le az edzést, ez a 6 gyakorlat az összes izmot hatékonyan edzi:
- fekvőtámasz
- lábemelés
- húzódzkodás
- guggolás
- fekvőtámasz kézenállásban
- híd

Minden gyakorlatot 10 lépésre oszt fel, az első lépést bárki meg tudja csinálni annyira egyszerű, és szépen lassan elvezet a 10. lépésre ami már-már emberfeletti nehézségűnek tűnhet, de kitartó edzéssel bármit elérhetünk.

Nem örültem mikor azt olvastam, hogy mindenkinek az 1. lépéssel kell kezdeni, még annak is aki erősebb az átlagnál. Elég türelmetlen vagyok, rögtön kezdeném a 3.-4. lépéssel, mert bírnám, de ettől óva int Wade. Időt kell hagyni, hogy megerősödjenek az izületek, így kezdem az elejétől...
A türelmetlenségemet mégsem sikerült teljesen legyőzni. A kezdőknek két gyakorlatot ki kell hagyni egy ideig, ami a fekvőtámasz kézenállva, és a híd. Ezeket azért nem szabad csinálni először, mert még nem elég erősek az izmok és az ízületek, hogy elbírják a saját testsúlyunkat. Ha a többi 4 gyakorlatban elhagytuk a 6. lépést akkor kell csak elkezdeni a másik kettőt, de én a konditermes múltam miatt könnyedén megbírkózom a saját testsúlyommal, így megengedem magamnak, hogy elejétől csináljam ezt a két gyakorlatot is, bár ez lehet helytelen hozzáállás. Ebből adódóan nem a kezdő edzéstervet csinálom, hanem a következőt, melyet "Jó magaviselet"-nek nevez a szerző.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése