2011. október 1., szombat

A kezdet...

Mindig is nagyon vékony testalkatú voltam, majd amikor ezt meguntam és lehetőségem volt rá, 14 éves koromban elkezdtem konditeremben edzeni. A kezdeti lelkesedés után nagyon rendszertelenné váltak az edzéseim, mert nem fejlődtem úgy, mint ahogy szerettem volna, de 2 hónapnál többet soha nem hagytam ki, és igyekeztem erőt venni magamon, és akkor is edzettem mikor nem volt kedvem. Jelenleg 22 éves vagyok, 7 év rendszertelen edzés után 65 kiló vagyok, ami lássuk be elég kevés. Ennyi év munka, ennyi belefektetett energia gyümölcse csak ennyi... Jó, azért sokkal több erőm van mint egy hétköznapi, súlyzót soha nem látott embernek, de ennyi idő után erősebbnek kéne lennem. Akárhol megyek, mindenhol azt látom, hogy 16-17 éves fiatalok 70-80 kilósan, sokkal izmosabbak mint én. Persze ez mind a drága táplálékkiegészítőknek köszönhető, aminek inkább csak látszatja van mint gyakorlati haszna.
Tanácstalanul, reménytelenül továbbra is emelgettem a súlyzókat azt remélve, hogy ha majd lesz pénzem, akkor én is veszek táplálékkiegészítőt, és végre eredménye is lesz a sok edzésnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése